syiedazahari: Biochemistry Volunteer Programme

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Welcome to Black Queen's! Behave or you will be kicked :)


<3 DS97 <3

Contact Me

credits
23:01 | 0 Cloud(s)
Biochemistry Volunteer Programme

p/s : DEAR BELOVED READERS, I NO LONGER USE THIS BLOG ANYMORE. DO CHECK OUT MY NEW SITE ON archyhizsyahz.wordpress.com FOR MY LATEST ENTRY OKAY GUYSS. LOVE YOU ALL SO MUCH! THANKYOU ALL DEARIES FOR YOUR SUPPORT!




Pusat Jagaan Al Fikrah. At first bilaa sampai je tempat nih, aku memang dah tak sabar nak explore kawasan pusat jagaan ni memandangkan kat belakang pusat ni ada satu kawasan yang sangat lapang and dah macam zoo je aku tengok. Ada macam macam animals dekat kawasan belakang tu which aku tak tahu sebab apa dorang simpan like maybe jugak untuk warga pusat jagaan tu. Ada seorang makcik nih, yang aku ingat, dia memang friendly gila dengan kitorang waktu baru sampai tuh. Kitorang panggil dia MakCik Su. Makcik nih memang layan kitorang macam anak dia dah. Even dia dah ada macam macam penyakit, but still nak keluar nak tengok kitorang buat kerja kitorang. Rindu Makcik Su sangat sangat and aku harap aku ada peluang nak jumpa dia lagi In shaa Allah ~~



Team First Year. Actually ada lagi yang lain, tengah busy siapkan kerja dorang. Bila tengok je kasut yang Fara and Amy pakai tuh, aku rasa you guys dah boleh agak kitorang dapat tugas apa haha. Kemas kawasan belakang tempat tu. Masa ni, aku tengah acah fikir reason apa nak bagi dekat MEP kolej aku sebab aku skip perkampungan dinner kolej aku. Yeahh sem 2 la banyak gila program aku yang clash and aku tak boleh nak buat apa selain skip salah satu hahaha.  




Muka excited even pagi pagi masuk semak


p/s : DEAR BELOVED READERS, I NO LONGER USE THIS BLOG ANYMORE. DO CHECK OUT MY NEW SITE ON archyhizsyahz.wordpress.com FOR MY LATEST ENTRY OKAY GUYSS. LOVE YOU ALL SO MUCH! THANKYOU ALL DEARIES FOR YOUR SUPPORT!




0 Comments:


Post a Comment